Pages

Total Pageviews

Sunday, March 23, 2014

e-bay brushes part I









Ovi kistovi su inače kupljeni sa Buyincoins, ali našla sam iste i na e-bay tako da samo je mala razlika u cijeni. Trebalo im je jako dugo vremena da stignu, više od mjesec dana, već kada sam pomislila da neće ni stići... pojavili su se. 
Pri prvom otvaranju vrećice u kojoj su stigli, užasno su smrdili, miris je kao onaj jaki miris sredstva za čišćenje WC školjke, ali nakon dva pranja već nije bilo nikakvog mirisa. Kistove sam oprala prvo u vreloj vodi, (potopila sam ih samo do onog metalnog dijela i držala par sekundi) a zatim sa mlakom vodom i baby Farmasi šamponom, i dodatno pranje sa nekim hand made sapunom. Kada su se osušili poprskala sam ih i alkoholom, za svaki slučaj. Nakon pranja ostavila sam ih da se suše na radijatoru, od njih 11 ispale su samo 3-4 dlačice u prvom pranju, i brzo se suše jer si im dlačice sintetičke, apsolutno su odlični. Vrećica i kojoj su došlo je neka obična platnema, pa mogla bi posužiti za čuvanje kistova.
Kistovi su dugi oko nekih 10 cm, malo mi je bilo neobično s njima rukovati jer sam se već navikla da dužu dršku ali, brzo sam to prevazišla. Same dlačice su duge oko 3cm. Manji kist je dug 5,5 cm i dlačice su mu oko 2,5 cm
Ovdje su na slikama tri kista iz seta od 11 kistova. Ovi su za nanošenje podloge, ravno sječeni , i drugi koji je nekako okruglasto sječen i ovaj manji koji je ako kabuki kist, od njega sam očekivala  više dlačica, ali eto njega koristim za blendanje rumenila na kraju šminkanja, mada sam ga mislila koristiti za pranje lica. Druga dva, na prvi pogled izgledali su mi da će biti bezveze jer su im dlačice izgledale preduge, uspoređujući ga s real techniques  expert face brush kog sam koristila do tada. Ali ispali su bolji od njega, jako su mekani i čak je i brže s njim nanjeti puder, ravno sječeni mi je draži, jer daje više kontrole dok ovaj okruglasti se malo izvija al sad sam ga skontala i nemamo nikakvih problema! : )